Thursday 9 May 2013

Day #93

Even quicker post than yesterday. 
Tomorrow I'm going with Karen and Tony on a one day trip, we're still making up our minds on the destinantion so I can't tell you more for the moment, and since we're leaving fairly early not true, they'll pick me up at 9:30, but still I want to go to sleep early. Besides, it's not like I did anything special today.
I had a day off and I spent it half sleeping - woke up around 11:30 - and half reading. Reading was a good distraction, otherwise I'm afraid I'd have spent the day eating! OMG. Isn't food just awesome?
Might be the right time to get a medical check and make sure I do not have any worm in my stomach enjoying my food for me.

Post ancora più rapido e veloce di ieri.
Domani vado a fare una gita con Karen e Tony, stiamo ancora decidendo la destinazione quindi per il momento non posso dirvi altro, e visto che dobbiamo partire abbastanza presto non è vero, vengono a prendermi alle 9 e mezza, ma comunque voglio essere sicura di andare a letto ad un orario decente. Poi, non è che abbia fatto questo granché oggi.
Ho avuto la giornata libera e metà l'ho passata dormendo - tipo che mi sono alzata alle 11 e mezza - e l'altra metà leggendo. Leggere è stata un'ottima distrazione, altrimenti credo avrei passato tutto il miorno a mangiare! Mamma mia, quanto non è buono il cibo?
Potrebbe essere giunto il momento di farmi fare un controllo medico per assicurarmi di non avere il verme solitario o robe del genere.

No comments:

Post a Comment