Saturday 2 February 2013

-4 days

Despite the fact that "-4 days" is mentioned, it looks like I'm leaving tomorrow for London..

I am so not ready in-a-sort-of-way.. Gosh, why do I have so many issues with the luggage?! Have I already told you I can't stand packing..? Truth is, it's half past 11pm and I am not done yet, I can't believe it: I bring procrastination to a whole new level.

Anyway, had a lovely dinner at my Gran's place tonight. Mom called it ''Our Last Supper'', she might have exaggerated just a little there..

Turning off my laptop now. Guess I'll catch up with you in London.

Nonostante il titolo dica ''-4 giorni'', sembra proprio che sia arrivata la vigilia della mia partenza per Londra..
Non sono per niente pronta da un certo punto di vista.. Mamma mia! Perché ho così tanti problemi con le valige?! Vi ho già detto che non sopporto prepararle?!? Il fatto è che sono le 11 e mezza di sera e non ho ancora finito!! Sono davvero incredibile! è un talento!
In ogni caso, oggi ho cenato da mia nonna con la mia famiglia. Mia madre l'ha soprannominata l' ''Ultima Cena'', credo abbia calcato giusto un po' la mano..
Adesso spengo il pc e lo metto in valigia. Ci sentiamo da Londra!

No comments:

Post a Comment